eemmiillyy

Alla inlägg under juli 2011

Av emily - 31 juli 2011 21:07

Hej.Det var ett tag sen haha.Men kvällen blev fett lyckad.Jag sover iaf hos moa inatt igen.Men vi har,nyss badet, & ska kolla på mtv nu.Skriver imrn när jag kommer hem.Puss

Av emily - 30 juli 2011 16:00

tja.

sitter hos moa nu,,.(a)

men iaf , veckans blogg blir FILIPPA

http://fiilippaa.bloggplatsen.se .

bara för hon är snäll, söt & hennes blogg är fett fin ;)



_____________________________________________________


ska snart sticka & köpa godis ikv blire mc, mä tjoa & gurkan.

hahah.

puss.

Av emily - 30 juli 2011 13:03

Hej på er.Detta är ett mobilinlägg.Men vaknade för ngn timme sedan, väntar på att jonna & ahmed ska vakna.Skit hungrig..;sHahhah men ja..Jag var i stan till tyyp 12 .Åt langos fatta så gott de är.Speciellt när,man bara käkar de en gång om året;)& så åkte jag karusell mår fortfarande ila.Drack också cider mä alkohol nog drf också ehehe.Ska hem vid tre sen sticker man till moa & då så blire ff till tyyp ett.Bloggar mer då. Ha de bra sålänge.Puss.

Av emily - 29 juli 2011 16:16

hej.

siista inllägget sen vi ni nöja er tills imrn,

men hur ser man sina frågor man har fått?

liksom , det stod på min mejl att jag fått en ny fråga men hittar inte vart man ser & kan svara liksom.

hjäp?

___________________________________________________________________


kommer börja med veckansblogg,

kommentera detta inlägget med '' jag är med'' & så får ni svaret imrn puuss;*

skriv gärna också varför & så , men ni behöver inte.

puss.

Av emily - 29 juli 2011 15:58

hejhej.

vaknade vid två idag , inte ok.

men iaf så gick jag in i duchen & sen så städade jag.

men  nu väntar jag på att jonna ska komma hem så att man kan sticka till festivalen.

jag gjorde verkligen ett STORT misstag igår..

men ja,..

de kommer bli bättre idag ;D

kommer säkert käka langos skit gott aså!

men måste sminka mig nu så hörs vi imrn .

puss.

   

Av emily - 29 juli 2011 01:19

hej,

snart ska jag sova men inte riktigt än.

tyyp vid halv tre ;$

bara för jag fick sova hur länge jag vill imrn , mst ju vara uppe länga för att sova länge ;)

right ?

men iaf ska borsta tänderna nu.

tack för så många redan kollat bloggen ;p

skit najjs ju!

hahaha.

ändå fett skönt att ha en bv som emilia , när man verkligen inte mår bra .

enligt mig har hon alltid svar på allt !

älskar dig emilia.

puss.

.

Av emily - 28 juli 2011 23:07



  

Av emily - 28 juli 2011 21:21

 

Presentation


jag heter emily .
kommer skriva om min dag & sånt.
även kommer jag lägga upp outfits så ofta jag kan ;)
puss.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

borde jag färja håret ;o? isf vilken färj ?
 ja , svart
 ja , röttbrunt .
 ja, mörkare
 ja, ljusare.
 nej , bara slingor isf.
 nej.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

emily

 

Ovido - Quiz & Flashcards