eemmiillyy

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

väla

Av emily - 2 augusti 2011 17:16

hejhej ,

nu har jag nyss följt sofia & emilia till bussen.

först så var vi på väla.

jag köpte två fiiina linnen ,  men ett av dom var det ett hål i så jag && pappa ska byta d imrn.

&& sofia köpte ett linne också som var skit nice ( jag hittade det :DDD )

&& emiluia köpte inge.

mmen jag & sofia åt mc, haah gott ju !♥´

sen åkte vi hem till mig , hhaa vi glömde gå av från bussen så vi fick vänta på nästa && åka tillbaka ;$

men sen var vi i mmin trädgård spelade kort && spelade lite fotboll kan man säga.

sen följde jag dom till bussen som sagt . vi ska bada efter alla ätit , så dom cyklar till mig ;)

men kanske också sova i tält i min tträdgård fast vi vet inte än.

vad har ni gjort idag då??<3

puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emily - 6 augusti 2011 12:31

låt rubriken tala .. inte brao- men får väl börja gå in på http://bloggtrafik.se -.- haha , det är ju inte bra igentligen , aså man tvingar ju dom kolla på en annans blogg för en kolla på hennes/honoms.. fett fail. men ja... jag ooooorrrk...

Av emily - 5 augusti 2011 13:27

hejjj. YEAH ! så gött aså ;o vi vann båda matcherna. först mötte vi ett danskt lag vi vann med 3-0. seedan mötte vi ängelholm vi vann med 4-0. rikitgt bra spelat. &  tack för alla som kom & hejade. nu är jagså sjuukt tröt att jag ska ...

Av emily - 5 augusti 2011 07:44

godmorgon. vaknade tyyp för en halv timme sen. harr käkat & sånt nu. ska göra ve mig ( sminka mig , borsta tänderna/håret klä på mig ) kollar på tv också. skit tröt ;/ men det kommer bli fett kul! på örby , första matchen tjugo över nio...

Av emily - 4 augusti 2011 22:01


hejhej. taggar sönder tills imrn ;o ESKIIILSCUUPPEEN :dd men iaf .  har gjort en blogg till ;o vene varför men kände att jag behövde en till. roligt med nya läsare också ;D men om ni vill cheka in den så kommentera detta inlägg så svara...

Av emily - 4 augusti 2011 16:46

hejhej. detta blir ett snabb inlägg. tror att jag snart ska hem , pappa kommer nog snart det sa han iaf ;* men sen ska vi ut till väla & byta en tröja & köpa lite fotollsaker som jag kan behöva ;D men emilia hade glömt sina nycklar så vi cykl...

Presentation


jag heter emily .
kommer skriva om min dag & sånt.
även kommer jag lägga upp outfits så ofta jag kan ;)
puss.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

borde jag färja håret ;o? isf vilken färj ?
 ja , svart
 ja , röttbrunt .
 ja, mörkare
 ja, ljusare.
 nej , bara slingor isf.
 nej.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

emily

 

Ovido - Quiz & Flashcards